Комунальний заклад дошкільної освіти ясла – садок «Колосок» села Мирне Вилківської міської ради
Комунальний заклад дошкільної освіти ясла – садок «Колосок» села Мирне Вилківської міської ради
Загальні відомості про комунальний заклад дошкільної освіти ясла – садок « Колосок» села Мирне Вилківської міської ради
|
|
Адреса (№ телефону, сайт, електронна пошта) |
68340 Україна, Одеська обл., Кілійський район, село Мирне, вул.Сонячна, 26 Тел/ 80964881571
domasheva_dnz@ukr.net
|
Форма власності |
Комунальна. Засновник – Вилківська міська рада. Уповноважений орган – відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму Вилківської міської ради. |
Історична довідка про створення дошкільного навчального закладу |
З 1986 року працювало 6 груп, ДНЗ відвідувало 140 -150 дітей. Були сформовані 2 групи раннього віку, 1 середня, 2 – старші та 1 підготовча група. В яслах – садку працювало 27 працівників, педагогів – 8 чоловік, 1 – медична сестра, 19 чоловік технічного персоналу. В 1992 р. в ДНЗ відбулося звільнення персоналу, залишилось сезонно ( в теплий період року) працювати 3 групи. З 1993 року і по сьогоднішній день працює 2 різновікові групи. 01.02. 2005 року СПК « Дружба» передає приміщення в комунальну власність Мирнівській сільській раді. Після проведеного ремонту з 14. 07. 2005 року ДНЗ розпочав свою роботу як комунальний заклад круглий рік. На сьогоднішній день працює 2 різновікові групи, які укомплектовані необхідними меблями, навчально – методичною літературою, іграшками та розвивальними іграми для дітей. В необхідності маємо методичну літературу для педагогів, працює методичний кабінет, кабінет медичної сестри, музична зала. Зроблений капітальний ремонт третьої групи для прийому дітей в разі необхідності. Для фізичного розвитку дітей маємо спортивний та два ігрових майданчика. Кухня оснащена необхідним технологічним та холодильним обладнанням. Працює своя міні – котельня.
|
Основні напрями діяльно дія. |
Формування у дітей дошкільного віку соціально – моральної компетентності та розвиток пізнавальної діяльності. Виховання творчої особистості кожної дитини. |
|
|