ЕЛЕКТРОННА ЗВІТНІСТЬ ДО ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ

Дата: 18.10.2018 00:04
Кількість переглядів: 1422

     01 жовтня змінився порядок фінансування Фондом соціального страхування України страхувальників (роботодавців) для надання ними застрахованим особам допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, а також деяких виплат потерпілим на виробництві. Дані зміни значно спрощують для роботодавців взаємодію з Фондом, мінімізують перевірок і замінюють санкції на попередній контроль, а також посилюють соціальний захист працюючих у частині пришвидшення термінів отримання ними матеріального забезпечення.

     Основні нововведення, що вступили у дію постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 12:

     Нова форма заяви-розрахунку:Нова форма заяви-розрахунку об’єднала замовлення коштів на фінансування з тимчасової втрати працездатності та від нещасних випадків на виробництві. Оновлений документ розширено відомостями щодо виду зайнятості, страхового стажу, пільг постраждалих на ЧАЕС, більш повною інформацією щодо листка непрацездатності тощо.

     Система попереднього контролю правильності нарахування виплат:Робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюватимуть попередній контроль правильності нарахування виплат та у разі виявлення помилок надаватимуть рекомендації страхувальнику щодо усунення недоліків щедо фінансування виплат, на стадії прийняття заяви-розрахунку. Це дозволить уникнути штрафів за неправомірне використання коштів ФССУ під час перевірок за фактом вже профінансованих заяв-розрахунків.

     Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам: Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за визначеною формою необхідно подати упродовж місяця з дня здійснення виплат матеріального забезпечення, окремих виплат потерпілим на виробництві.

     Строки подачі заяви-розрахунку. Окрім раніше затверджених термінів розгляду документів для призначення матеріального забезпечення комісією (уповноваженим) із соціального страхування підприємства, з 01 жовтня також передбачено подачу страхувальником (роботодавцем) заяви-розрахунку упродовж 5 робочих днів від дати затвердження протоколу засідання комісії (рішення уповноваженого).

 

Можливість подачі заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів застрахованим особам і звітів у електронному вигляді.

 

     З 01 жовтня страхувальники мають можливість подаватизаяви-розрахунки,  повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, а також звіт Ф4-ФСС з ТВП у електронному вигляді із застосування електронного цифрового підпису. Для цього страхувальники мають звернутись до Кілійського відділення Фонду для укладення Договору про подання електронних документів до Фонду соціального страхування України.

     Страхувальник створює електронні документи за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення (Медок), накладає електронні цифрові підписи та надсилає до Фонду в електронній формі у форматі та у терміни подання, встановлені для відповідних документів на паперових носіях. Про приймання (або неприймання) електронного документа  Фондом страхувальник отримає відповідну квитанцію.

     Подання електронного документа відповідно до Договору та Порядку надає страхувальнику право не подавати відповідні документи на паперових носіях.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь