Семінар – практикум «Переорієнтація на інтеграцію як зміст освіти в умовах роботи сучасного закладу дошкільної освіти»
Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму Вилківської міської ради протягом 2018 – 2019 н.р. проводить планомірну та різнобічну роботу з педагогами ЗДО по покращенню їх професійної майстерності. Реформування початкової освіти вимагає від педагогів ЗДО впроваджувати інтеграцію і в освітній процес дошкільних закладів. 07.02.2019 року в КЗДО «Колосок» с. Мирне для вихователів Вилківської ОТГ був проведений семінар – практикум «Переорієнтація на інтеграцію як зміст освіти в умовах роботи сучасного закладу дошкільної освіти». Під час семінару вихователі переглянули документальний фільм про систему дошкільної освіти Німеччини, провели порівняння цінностей німецької та української дошкільної освіти. Ознайомилися з організацією та проведенням інтегрованих занять, плануванням освітнього процесу, як інтегрованої діяльності з використанням інтелектуальних карт. Педагоги в процесі дискусії дали відповіді на такі проблемні питання: «Чи потрібні заняття в ЗДО?», «Скільки занять потрібно планувати, щоб не обтяжувати дитину, а зацікавити?», «Чи потрібна інтеграція в дошкільній освіті?», « Як зробити дитину щасливою?». Директор КЗДО Домашева Є.П. ознайомила присутніх з досвідом використання в освітній роботі з дошкільнятами дидактичних посібників – леп буків, які створені вихователями та батьками закладу. Вихователі переглянули інтегроване заняття в старшій різновіковій групі «Дзвіночки» - «Сторінками рідної природи». Під час проведення вихователь Осипова В.В. продемонструвала, як потрібно використовувати леп бук для роботи з дітьми, презентувала нову нетрадиційну техніку малювання – ебру (малювання на крохмальному розчині). Результатами роботи з дітьми були задоволені не лише присутні, а й батьки вихованців. Під час підсумків роботи семінару директор надала для кожного ЗДО папки з методичним матеріалом, який допоможе вихователям покращити та упорядкувати фахові знання. Проведений семінар – практикум надихнув педагогів на творчі досягнення, які безумовно, підуть на користь освітньо – виховній роботі в закладі та зроблять своїх вихованців щасливими.