ЯК ПИСАТИ РЕЗЮМЕ: ХИТРИНКИ – ПОРАДИ
ЩО ВАЖЛИВО ДЛЯ РОБОТОДАВЦЯ У ВАШОМУ РЕЗЮМЕ?
Роботодавцю потрібно менше хвилини, щоб повністю переварити резюме і позначити, чи треба далі вивчати цю людину.
При вивченні резюме роботодавець намагається зрозуміти:
1. Який нинішній статус людини і чому вона взагалі цікавиться новою посадою.
2. Популярність компанії. Коли роботодавець не може згадати компанію або нічого про неї не знає, доводиться читати резюме докладніше.
3. Загальний досвід. Чи просувається людина у своїй кар'єрі?
4. Чи є у людини досвід конкретно для тієї ролі, на яку шукають кандидата?
5. Прогалини. Вони роботодавця не надто турбують, якщо для них знаходиться достатнє пояснення. Ви витратили три роки на виховання дітей? Відмінно. Ви спробували створити свою компанію і зазнали повної поразки?
6. Присутність в мережі. Це і особисті сайти, і соціальні мережі, та й все, що завгодно. Частіше за все роботодавець клікає на сайт або аккаунт. При цьому він звертає увагу не стільки на те, що люди пишуть, скільки на те, хто їх читає і кого читають вони.
ЩО НАЙКРЩЕ НЕ РОБИТИ У ВАШОМУ РЕЗЮМЕ:
1. Користуватися шаблонами. Це виглядає жахливо. Таке враження, що шукач навмисно не хоче, щоб його взяли на роботу.
2. Писати резюме від першої особи. За винятком тих людей, яким це вдається дотепно.
3. Розписувати свій досвід на безлічі сторінок. Якщо ви не професор з безліччю публікацій, вам не потрібно резюме на 8 сторінок. Це не вражає, це дратує. Ущільнюйте, будь ласка.
4. Змішувати першу і третю особу або сьогодення і минулий час. Виберіть щось одне і дотримуйтеся цього. Радимо писати в третій особі і минулому часі.
5. Писати мету нагорі резюме.
6. Відправляти паперові резюме поштою, факсом або доставляти особисто. Це тягне на негайну дискваліфікацію.
7. Перебільшувати посади та обов'язки. Зрештою таємне завжди стає явним.
За матеріалами інтернет-джерел