НА ЩО В РЕЗЮМЕ ЗВЕРТАЄ УВАГУ РОБОТОДАВЕЦЬ
Що важливо для роботодавця у вашому резюме, що змусить його запросити вас на співбесіду, а яка інформація зайва? Ці питання хвилюють багатьох претендентів. Перш за все варто зазначити, що більше ніхто не гортає стопки резюме. Підбір персоналу зараз здійснюється в онлайні. Що цікаво роботодавцю?
1. Остання позиція. Роботодавець намагається зрозуміти, який нинішній статус людини і чому вона взагалі цікавиться новою посадою. Її скорочують? Або звільняють? Вона просиділа на роботі лише декілька місяців? Чи відповідає її останній досвід тієї позиції, яка відкрита у нас?
2. Популярність компанії. Коли роботодавець не може згадати компанію або нічого про неї не знає, доводиться читати резюме докладніше. Втім, зазвичай це не проблема, якщо тільки воно не відформатовано жахливо і не сповнене орфографічних помилок - тут він зупиниться.
3. Загальний досвід. Чи просувається людина у своїй кар'єрі? Чи зростає її рівень відповідальності? Чи осмислено виглядають посади? Чи відповідають перераховані обов'язки тому, що шукає роботодавець?
4. Ключові слова. Чи є у людини досвід конкретно для тієї ролі, на яку шукають кандидата? Це можна перевірити пошуком. Ключові слова залежать від посади, але око обов'язково повинно зачепитися за щось релевантне тому, що потрібно в роботі.
5. Прогалини. Вони роботодавця не надто турбують, якщо для них знаходиться достатнє пояснення. Ви витратили три роки на виховання дітей? Відмінно. Ви спробували створити свою компанію і зазнали повної поразки? Вражає! Це достатнє пояснення. Що б там не було, просто напишіть. Занепокоєння викликає тільки відсутність причин.
6. Присутність в мережі. Це і особисті сайти, і соціальні мережі, та й все, що завгодно. Частіше за все роботодавець клікає на сайт або аккаунт. При цьому він звертає увагу не стільки на те, що люди пишуть, скільки на те, хто їх читає і кого читають вони. Можна багато зрозуміти по тому, хто цінує ваші думки.
7. Загальна складність. Це і орфографія, і граматика, і зрозумілість тексту, здатність чітко уявляти ідеї. Роботодавець витрачає на одне резюме приблизно 30 секунд. При цьому він, швидше за все, прочитає резюме пізніше набагато більш уважно, але тільки якщо зрозуміє, що йому подобається кандидат. Потрібно менше хвилини, щоб повністю переварити резюме і позначити, чи треба далі вивчати цю людину.
На що роботодавець рідко звертає увагу:
Освіта.
Красиве форматування.
Зовсім особисті деталі.
Ось чого хочуть від кандидатів:
1. Демонструйте свою особистість. Вставте який-небудь жарт. Розкажіть, як ви любите Nutella або грати в футбол.Якщо ви рок-зірка, додайте трохи самознищення (з гумором, звичайно, і витончено). Описувати свій досвід потрібно професійно, але повірте, є способи трохи розважитися.
2. Додавайте посилання. Але в розумних межах. Не всім хочеться, щоб роботодавець бачив їхню сторінку в Facebook.
3. Перерахуйте головні особисті проекти. Наприклад -«А чим ви займаєтеся у вільний час?» Це, крім іншого, показує, що у вас є інтерес до своєї області занять і крім годин присутності на роботі.
А ось що найкраще не робити:
1. Користуватися шаблонами резюме. Це виглядає жахливо. Таке враження, що шукач навмисно не хоче, щоб його взяли на роботу.
2. Писати резюме від першої особи. За винятком тих людей, яким це вдається дотепно.
3. Розписувати свій досвід на безлічі сторінок. Якщо ви не професор з безліччю публікацій, вам не потрібно резюме на 8 сторінок. Це не вражає, це дратує. Ущільнюйте, будь ласка.
4. Змішувати першу і третю особу або сьогодення і минулий час. Виберіть щось одне і дотримуйтеся цього. Радимо писати в третій особі і минулому часі.
5. Писати мету нагорі резюме.
6. Відправляти паперові резюме поштою, факсом або доставляти особисто Це тягне на негайну дискваліфікацію.
7. Перебільшувати посади та обов'язки. Зрештою таємне завжди стає явним.
Що важливо для роботодавця у вашому резюме, що змусить його запросити вас на співбесіду, а яка інформація зайва? Ці питання хвилюють багатьох претендентів. Перш за все варто зазначити, що більше ніхто не гортає стопки резюме. Підбір персоналу зараз здійснюється в онлайні. Що цікаво роботодавцю?
1. Остання позиція. Роботодавець намагається зрозуміти, який нинішній статус людини і чому вона взагалі цікавиться новою посадою. Її скорочують? Або звільняють? Вона просиділа на роботі лише декілька місяців? Чи відповідає її останній досвід тієї позиції, яка відкрита у нас?
2. Популярність компанії. Коли роботодавець не може згадати компанію або нічого про неї не знає, доводиться читати резюме докладніше. Втім, зазвичай це не проблема, якщо тільки воно не відформатовано жахливо і не сповнене орфографічних помилок - тут він зупиниться.
3. Загальний досвід. Чи просувається людина у своїй кар'єрі? Чи зростає її рівень відповідальності? Чи осмислено виглядають посади? Чи відповідають перераховані обов'язки тому, що шукає роботодавець?
4. Ключові слова. Чи є у людини досвід конкретно для тієї ролі, на яку шукають кандидата? Це можна перевірити пошуком. Ключові слова залежать від посади, але око обов'язково повинно зачепитися за щось релевантне тому, що потрібно в роботі.
5. Прогалини. Вони роботодавця не надто турбують, якщо для них знаходиться достатнє пояснення. Ви витратили три роки на виховання дітей? Відмінно. Ви спробували створити свою компанію і зазнали повної поразки? Вражає! Це достатнє пояснення. Що б там не було, просто напишіть. Занепокоєння викликає тільки відсутність причин.
6. Присутність в мережі. Це і особисті сайти, і соціальні мережі, та й все, що завгодно. Частіше за все роботодавець клікає на сайт або аккаунт. При цьому він звертає увагу не стільки на те, що люди пишуть, скільки на те, хто їх читає і кого читають вони. Можна багато зрозуміти по тому, хто цінує ваші думки.
7. Загальна складність. Це і орфографія, і граматика, і зрозумілість тексту, здатність чітко уявляти ідеї. Роботодавець витрачає на одне резюме приблизно 30 секунд. При цьому він, швидше за все, прочитає резюме пізніше набагато більш уважно, але тільки якщо зрозуміє, що йому подобається кандидат. Потрібно менше хвилини, щоб повністю переварити резюме і позначити, чи треба далі вивчати цю людину.
На що роботодавець рідко звертає увагу:
Освіта.
Красиве форматування.
Зовсім особисті деталі.
Ось чого хочуть від кандидатів:
1. Демонструйте свою особистість. Вставте який-небудь жарт. Розкажіть, як ви любите Nutella або грати в футбол.Якщо ви рок-зірка, додайте трохи самознищення (з гумором, звичайно, і витончено). Описувати свій досвід потрібно професійно, але повірте, є способи трохи розважитися.
2. Додавайте посилання. Але в розумних межах. Не всім хочеться, щоб роботодавець бачив їхню сторінку в Facebook.
3. Перерахуйте головні особисті проекти. Наприклад -«А чим ви займаєтеся у вільний час?» Це, крім іншого, показує, що у вас є інтерес до своєї області занять і крім годин присутності на роботі.
А ось що найкраще не робити:
1. Користуватися шаблонами резюме. Це виглядає жахливо. Таке враження, що шукач навмисно не хоче, щоб його взяли на роботу.
2. Писати резюме від першої особи. За винятком тих людей, яким це вдається дотепно.
3. Розписувати свій досвід на безлічі сторінок. Якщо ви не професор з безліччю публікацій, вам не потрібно резюме на 8 сторінок. Це не вражає, це дратує. Ущільнюйте, будь ласка.
4. Змішувати першу і третю особу або сьогодення і минулий час. Виберіть щось одне і дотримуйтеся цього. Радимо писати в третій особі і минулому часі.
5. Писати мету нагорі резюме.
6. Відправляти паперові резюме поштою, факсом або доставляти особисто Це тягне на негайну дискваліфікацію.
7. Перебільшувати посади та обов'язки. Зрештою таємне завжди стає явним.