ШерингДія.QR

Дата: 04.05.2022 15:18
Кількість переглядів: 1048

 

Фото без описуНалаштування копіи? цифрових документів для ЦНАП, в яких відсутня інформаціи?на система.

Дія.QR— можливість отримання копіі? цифрового документа без налаштування електронноі? взаємодіі? інформаціи?них систем (API). Сценаріи? буде актуальним у разі відсутності інформаціи?ноі? системи, яку можна інтегрувати.

Для отримання Дія.QR необхідно отримати послугу в кабінеті diia.gov.ua.

Такии? QR-код розміщується в місцях пред’явлення документів. Особа (відвідувач), яка хоче поділитися копією документа, може надати копію е-документа шляхом сканування розміщеного QR-коду та відправити копію е-документа з власного e-mail. ЦНАП отримує копію е-документа на e-mail у форматі .pdf.

Як працює Дія.QR

01  Розміщуєте QR-код у місцях контакту з відвідувачами.

02  Для передавання копіі? цифрового документа відвідувач сканує QR-код (рекомендовано використовувати сканер QR-коду в мобільному застосунку Дія).

03 У мобільному застосунку Дія відвідувач має підтвердити передавання даних про себе. Дія автоматично сформує чернетку листа з копіями цифрових документів із електронною адресою ЦНАП у полі вводу отримувача листа. Відвідувачу потрібно буде натиснути «Надіслати» у своєму поштовому клієнті. Відвідувач підтверджує та надсилає копію цифрового документа на вашу електронну пошту.

Як відбувається процес інтеграціі? та що для цього необхідно

01  Наявність кваліфікованого електронного підпису (КЕП) керівника юридичноі? особи (того, який вказаний за кодом ЄДРПОУ).

02  Наявність e-mailінституціі? (рекомендується створити окрему пошту під цей функціонал у кожному відділенні ЦНАП).

03  Зареєструи?теся чи авторизуи?теся в кабінеті diia.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису керівника юридичноі? особи. Переи?діть до розділу Відомості про мене — Бізнес — Моі? Дія.QR.

04  Ознаи?омтесь з умовами публічноі? оферти. Перевірте коректність своі?х даних у Заяві про приєднання, актуалізуи?теі?х у профілі користувача (за необхідності).

05  Підпишіть заяву кваліфікованим електронним підписом керівника юридичної особи.

06  Заповніть дані про відділення, в яких запитуватимуться копіі? цифрових документів.

07 Заповніть дані про послуги, для надання яких вам потрібно запитувати копіі? цифрових документів. Виберіть перелік необхідних копіи? документів*.

08 Отримаи?те QR-код у кабінеті створених послуг.

09 Розмістіть QR-коди в доступному для сканування місці.

10 Отримуи?текопіі? цифрових документів на вказану пошту відділення.

11 Змінити внутрішні інструкціі? надання послуг (якщо потрібно).

12 Проведіть навчання для співробітників, як працювати з Дією шляхом надання методичних рекомендаціи?, інструкціи? та проведення вебінарів.

Для того, щоб отримати Статичний QR-код, пройдіть реєстрацію за посиланням:

https://diia.gov.ua/services/diyaqr

 

* При реєстрації у розділі «послуги» рекомендуємо для ЦНАП наступний варіант заповнення:

Назва послуги:

“Адміністративні послуги 1 – ID-паспорт” (обираєте паспорт ID)

“Адміністративні послуги 2 – РНОКПП” (обираєте РНОКПП)

“Адміністративні послуги 3 – ВПО” (обираєте ВПО)

“Адміністративні послуги 4 – Свідоцтво” (обираєте Свідоцтво)

“Адміністративні послуги 5 – ID+РНОКПП” (обираєте Паспорт ID+РНОКПП)

 

Додаткові матеріали

Схема із описом сценарію: https://bit.ly/Diia-Scheme-Sharing-StaticQR


« повернутися

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь