Що роботи, якщо е-лікарняний не змінив свій статус із «закритий» на «готово до сплати» попри вичерпання строків
Не зважати на статус та приступити до призначення допомоги за лікарняним (якщо з дати видачі вже пройшло 7 днів)
Електронний лікарняний має статус «закритий» з дня свого створення і змінює його на «готовий до сплати» у день видачі – тобто через сім днів після дати закриття для лікарняних по тимчасовій непрацездатності і через сім днів після дати відкриття – для лікарняних по вагітності та пологах.
Однак через технічні збої сьогодні е-лікарняні часто не змінюють свій статус попри вичерпання строків. У такому випадку потрібно орієнтуватись на дати – якщо після дати закриття, зазначеної в е-лікарняному, пройшло сім днів, на восьмий день з е-лікарняним уже можна починати працювати і призначати за ним допомогу, навіть якщо його статус залишився «закритим».
Лікар має можливість внести зміни до електронного лікарняного упродовж семи днів від моменту створення, тож інформація, наявна в е-лікарняному на восьмий день, є остаточною – роботодавець може розпочати призначення допомоги від Фонду соціального страхування України і за рахунок підприємства.